fredag 19 november 2010

Det är inte mysigt någonstans.

Med snö. Vad är poängen? Folk skadar sig, det är farligt och allmänt kallt. Jag är för ett varmare Sverige. Både temperaturmässigt och på det medmänskliga planet.
Mina stövlar är redan paj för att jag inte hittar mina vinterstövlar.

Nu ska jag snart titta på Idol. Jag håller på Jay, trots dagens skriverier i kvällstidningarna.


Jag är kanske lite arbetsskadad. Det är givetvis inte bra att använda droger, och jag är emot det på alla plan. Men med tanke på allt skit som Jay tidigare har stoppat i sig, så bleknar en fet i jämförelse. Han behöver jobba på att prioritera bort dåligt umgänge, och att hantera stress, som var anledningen till att han hamnade i denna situation. Nu har han fått en andra chans, och jag hoppas att han kommer klara det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar