torsdag 18 november 2010

Ska jag göra något med det här?

Ska jag ta tag i bloggen eller bara lägga ned. Eller så skriver jag bara när jag känner för det, och de som läser - de läser. Jag kan inte 'nischa' min blogg på något sätt, för jag är nog ganska spretig som person.

I dag är jag hemma och sjuk. Febrig och huvudet snurrar. Men den som trodde att det var rogivande att vara hemma tror fel. Jag blir bara stressad när jag ser allting som behöver göras. Vi får gäster i helgen nämligen, och det ser ut som sju svåra år är hemma. Karln fyller år på lördag.

Att göra (innan lördag);
- dammsuga
- skura golv
- damma hyllor
- baka bullar, vetelängder, kladdkaka, tårta
- se till att sonen är glad
- jobba i morgon (jo, jag blir rastlös av att vara hemma för länge
- handla
- hinna gå på dass däremellan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar